Primește cele mai tari oferte la biletele de avion direct în inbox-ul tău!
Drepturile pasagerilor în caz de iregularități de zbor sunt delimitate de Regulamentul European EC261/2004, iar opțiunile de asistență pe care le oferim în cazul modificărilor/ anulărilor sunt în conformitate cu aceste prevederi.
În cazul unor modificări de orar cu peste trei ore față de ora inițială de plecare, reacomodări (pe un zbor care decolează cu mai mult de trei ore peste orarul inițial sau pe un zbor cu stop comercial) sau anulări de zbor, puteți solicita una dintre următoarele variante de asistență:
- reprogramare gratuită pe orice zbor DAN AIR, pe aceeași rută sau o rută alternativă în aceeași țară
- rambursarea segmentului sau segmentelor de zbor neutilizat/e
Asistența pentru iregularități de zbor poate fi solicitată o singură dată per eveniment. Orice solicitare ulterioară va fi tratată ca pe operațiune voluntară.
Pentru modificări de program mai mici de trei ore, modificarea sau anularea biletului va fi procesată ca o acțiune voluntară și se va face conform regulilor tarifare.
Momentan, reprogramarea gratuită pentru iregularități majore nu este disponibilă online, așa că va trebui să contactați Serviciul suport clienți și să solicitați modificarea rezervării.
Solicitarea trebuie trimisă folosind secțiunea Iregularități program - Solicitări reprogramare. Înainte de solicitare, puteți verifica online disponibilitatea zborurilor și ne puteți informa cu privire la noua dată/ruta de călătorie dorită. Dacă un zbor apare disponibil la vânzare, puteți solicita o reprogramare gratuită.
Cererea trebuie trimisă cu până la șase ore înainte de ora de decolare programată. Pasagerii care ne contactează după ce zborul a trecut (după ce au fost declarați no show) pierd dreptul la orice asistență legată de acel zbor.
În cazul unor iregularități majore, puteți solicita rambursarea segmentului/segmentelor neutilizate.
În cazul rezervărilor dus-întors, dacă doar un singur zbor este afectat de o modificare majoră, puteți anula întreaga călătorie și solicita rambursarea integrală, dacă doriți. Pentru a solicita o rambursare, va trebui să contactați Serviciul suport clienți folosind secțiunea Iregularități program - Solicitări rambursare. Cererea trebuie trimisă cu până la șase ore înainte de ora de plecare programată sau ora inițială a zborului pentru zborurile anulate.
Vă recomandăm să vă etichetați bagajele, în plus față de eticheta pentru bagaje furnizată la check-in. Informații precum numele și numărul de telefon al proprietarului pot fi foarte utile în cazul pierderii sau schimbului accidental de bagaje.
După preluarea bagajelor, ar trebui să verificați eticheta pentru a vă asigura că este într-adevăr bagajul dumneavoastră și pentru a evita orice schimb de bagaje.
Orice deteriorare sau întârziere a bagajelor trebuie înregistrată la Departamentului Lost &Found, situat în terminalul sosiri, înainte de a părăsi aeroportul. Pentru a raporta o deteriorare sau întârziere, va trebui să prezentați chitanța/contramarca de bagaj (eticheta autocolantă furnizată de agenții de check-in în aeroportul de plecare la predarea bagajului), așa că e important să o păstrați până după aterizare și preluarea bagajului.
După raportarea neregulii, veți primi un Raport de neregularitate a bagajelor (Property Irregularity Report - PIR). Acest document este baza oricărei solicitări de despăgubire ulterioare pentru respectivul caz, așadar vă rugăm să vă asigurați că îl păstrați/salvați. Este important șă știți că nu putem procesa cereri de despăgubire pentru nereguli care nu au fost raportate (care nu sunt documentate într-un PIR).
Pentru bagajele deteriorate, va trebui să faceți o reclamație oficială folosind formularul de contact de pe site-ul nostru (reclamație bagaje ) în termen de până la 7 zile de la înregistrarea PIR-ului.
Cererile de despăgubire pentru bagaje pierdute sau întârziate trebuie să fie depuse prin intermediul formularului nostru de contact (reclamație bagaje) în maxim 21 de zile de la înregistrarea PIR-ului.
Află informații și cele mai noi oferte pentru destinațiile tale favorite!
Găsește rapid și ușor răspunsurile la întrebările tale!
După ce ați plătit rezervarea, pe ecran va fi afișată o confirmare și vă va fi trimisă prin e-mail.
Fie că doriți să vă bucurați de priveliștea de pe scaunul de la fereastră, să profitați de flexibilitatea unui loc pe culoar sau pur și simplu să arătați întreaga familie împreună, puteți selecta locurile pe care le doriți atunci când vă rezervați biletele. Selectarea locurilor este posibilă pe site-ul companiei, la secțiunea "Meniu" -> "Rezervare locuri".
În cazul unei modificări voluntare, locul achitat anterior nu se transferă pentru data nouă de zbor. Suma achitată anterior pentru rezervarea locului nu se rambursează.
Pentru a vă schimba biletul, în funcție de tipul de tarif aplicat, veți plăti o taxă de schimbare. Dacă vă schimbați biletul la o clasă superioară, veți plăti, de asemenea, diferența dintre tariful inițial și noul tarif, cu condiția să existe locuri disponibile.