Centrul de informații DAN AIR

Primește cele mai tari oferte la biletele de avion direct în inbox-ul tău!

Check-in-ul pentru zborurile DANAIR se poate face online sau la aeroport.

 

Check-in online - este disponibil începând cu 72 de ore înainte de decolare și până la 3 ore înainte de plecare pe site-ul nostru web sau în aplicația mobilă.

 

Pentru pasagerii care nu au rezervat un loc preferențial, check-in-ul online implică acceptarea unui loc gratuit, atribuit în mod aleatoriu. În cazul în care un pasager dorește să rezerve un anumit loc, îl poate selecta, plătind taxa asociată, înainte de finalizarea check-in-ului.

Următoarele categorii de pasageri nu pot efectua check-in online:

- minorii neînsoțiți

- pasageri care transportă arme

- pasageri respinși la intrarea în țară sau expulzați (INAD/ DEPU/DEPA)

- pasagerii din afara UE pe zboruri internaționale, a căror viză sau permis de ședere pentru țara de destinație trebuie verificată la ghișeul de check-in din aeroportul de plecare.

 

Pasagerii care au finalizat check-in-ul online și nu călătoresc cu bagaje de cală pot merge direct la poarta de îmbarcare cu 40 de minute înainte de decolare.

 

Pasagerii cu carte de îmbarcare electronică care au și bagaje înregistrate trebuie să se prezinte la ghișeul de check-in cu cel puțin 90 de minute înainte de plecare pentru a preda bagajele.

 

Check-in-ul la aeroport este deschis începând cu 2 ore înainte de zbor, până la 40 de minute înainte de decolare. Începând cu sezonul de iarnă 2024- 2025 pentru efectuarea check-in-ului aeroport se va aplica o taxă așa cum este prevăzut în secțiunea Taxe și Reguli tarifare.

 

Sunt scutiți de plata taxei de check-in la aeroport pasagerii pentru care opțiunea de check-in online este restricționată (categoriile enumerate la check-in online), pasagerii care au emis cărțile de îmbarcare online dar se prezintă la ghișeele de check-in din aeroport pentru predarea bagajului de cală și pasagerii care au achiziționat pachetul tarifar Premium. 

 

Vă rugăm să aveţi în vedere că ora de deschidere şi închidere a formalităţilor de check-in poate varia în funcţie de facilităţile aeroportuare. Pentru detalii specifice, vă rugăm să consultaţi website-ul aeroportului de plecare.

Pasagerii care se prezintă după închiderea check-in-ului nu mai pot fi procesați și vor fi declarați no show, pierzând dreptul de a se îmbarca pe zborul respectiv.

Înainte de a intra în zona de îmbarcare, toți pasagerii trebuie să se supună unui control de securitate efectuat de reprezentanții aeroportului/autorităților. În timpul acestui control, toți pasagerii trebuie să treacă printr-un detector de metale. Pasagerii cu stimulatoare cardiace sau cu orice tip de implant metalic care doresc să evite scanarea cu detectorul de metale pot anunța personalul de securitate și vor fi supuși unui control manual. În această situație, este necesară prezentarea unui certificat medical.

 

Bagajele de cabină vor fi examinate prin scanare cu raze X. Toate obiectele care conțin metale, cum ar fi chei, dispozitive electronice, portofele, vor fi scanate separat. Dacă este necesar, personalul de securitate vă va solicita să vă deschideți bagajul pentru o inspecție vizuală/manuală.

 

Vă recomandăm să păstrați întotdeauna cu dumneavoastră (în bagajul de cabină) următoarele obiecte: medicamente, bani și carduri de credit, documente de identitate, polițe de asigurare, contracte și alte documente importante, bijuterii, obiecte fragile și dispozitive electronice (laptopuri, aparate foto, încărcătoare).

 

Vă sfătuim să treceți prin controlul de securitate imediat după efectuarea check-in-ului, pentru a vă asigura că sunteți prezent la timp pentru îmbarcare. Orice întârziere cauzată de controalele de securitate sau de controlul pașapoartelor ne exonerează de orice rambursare în cazul pierderii zborului.

 

Lichide, aerosoli și geluri

 

Toate lichidele, aerosolii și gelurile trebuie să fie prezentate separat în timpul controlului de securitate. Acestea trebuie să fie ambalate într-o pungă de plastic transparentă resigilabilă care să permită examinarea conținutului. Acestea trebuie să fie ambalate în recipiente de maximum 100 ml, iar cantitatea totală permisă în bagajul de cabină nu trebuie să depășească 1 l. Alimentele pentru copii sunt exceptate de la această limitare.

 

Lichidele, aerosolii și gelurile care depășesc 100 ml utilizate în scopuri medicale, necesare în timpul zborului, pot fi transportate în bagajul de cabină dacă prezentați un document medical.

Pentru a asigura siguranța zborului, toți pasagerii trebuie să respecte măsurile de securitate emise de Organizația Aviației Civile Internaționale (ICAO) și cele ale Asociației Internaționale a Transportului Aerian (IATA) în ceea ce privește transportul bagajelor.

 

Bateriile cu litiu sau bateriile reîncărcabile cu litiu (utilizate în mod obișnuit în produsele electronice, cum ar fi laptopurile, telefoanele mobile, ceasurile și aparatele foto) pot fi transportate numai în bagajul de cabină.

Vă recomandăm să urmați instrucțiunile echipajului de cabină cu privire la depozitarea și utilizarea acestor dispozitive în timpul zborului.

 

Căruciorul este etichetat și transportat ca bagaj de cală, ca parte a franșizei de bagaj. Dacă doriți să transportați un bagaj de cală și un cărucior pentru un infant/copil, va trebui să achiziționați un bagaj suplimentar.

 

Căruciorul poate fi compus din 2 sau mai multe piese (cadru+ scoică/landou+adaptatori). Dacă aveți un cărucior compact, care se pliază la dimensiunile 40x30x20 cm, îl puteți transporta în cabină în locul bagajului de mână, urmând aceeași procedură ca pentru bagajul de mână (măsurat în sizer-ul de la biroul de check-in/ poarta de îmbarcare, etichetat corespunzător și depozitat sub scaunul din fața dumneavoastră sau în compartimentul pentru bagaje de deasupra capului).

 

Pentru o experiență mai confortabilă în aeroport, puteți solicita agentului de check-in să eticheteze căruciorul pentru transport la cală dar să îl folosiți până când ajungeți la aeronavă, urmând să fie preluat la burduf/scară de către un agent de handling și încărcat în cală.

Pentru a vă asigura o experiență de zbor excelentă, vă oferim o serie de servicii și facilități pentru confortul dumneavoastră:

· vânzări la bord cu o mare varietate de produse, inclusiv articole duty-free. Plata se poate face în numerar sau cu cardul în EUR sau RON;

· scaune cu spațiu suplimentar pentru picioare, în funcție de restricțiile de siguranță și de disponibilitate;

· măsuțe de schimbat pentru infanți în toate toaletele;

· scaune cu spătar reclinabil.

 

Echipajul nostru de cabină excepțional, cu o medie de 8 ani de experiență, vă va asista cu plăcere pentru a vă asigura un zbor sigur și plăcut.

Abonează-te la Newsletter

Află informații și cele mai noi oferte pentru destinațiile tale favorite!

Întrebări frecvente

Găsește rapid și ușor răspunsurile la întrebările tale!

După ce ați plătit rezervarea, pe ecran va fi afișată o confirmare și vă va fi trimisă prin e-mail.

Fie că doriți să vă bucurați de priveliștea de pe scaunul de la fereastră, să profitați de flexibilitatea unui loc pe culoar sau pur și simplu să arătați întreaga familie împreună, puteți selecta locurile pe care le doriți atunci când vă rezervați biletele. Selectarea locurilor este posibilă pe site-ul companiei, la secțiunea "Meniu" -> "Rezervare locuri".

În cazul unei modificări voluntare, locul achitat anterior nu se transferă pentru data nouă de zbor. Suma achitată anterior pentru rezervarea locului nu se rambursează.

Pentru a vă schimba biletul, în funcție de tipul de tarif aplicat, veți plăti o taxă de schimbare. Dacă vă schimbați biletul la o clasă superioară, veți plăti, de asemenea, diferența dintre tariful inițial și noul tarif, cu condiția să existe locuri disponibile.